2015年2月3日星期二

【曼谷】玩樂│推油 ● 舒服又享受 Divana Virtue Spa Massage ♥

黎到泰國,除左食同買,當然唔少得做 Spa/Massage啦♥♥

我平時唔係咁鐘意去大陸按摩/推油,
但黎到泰國,我就一定會做,因為真係好正好舒服嫁


今次就帶左個朋友黎試下Divana Virtue Spa

Divana 除左分Virtue Spa、Massage & Spa、Drivine Spa...
有咩分別? 我就無留意啦,之前去過而且同今次住既酒店好近♥
拿~官網顯示係BTS Surasak站Exit 1,
但我就覺得由Exit 3行去比較近


當去到Exit 3,左邊是樓梯,右邊是上黎既電梯,
而我地既方向係電梯個邊,姐係右手邊

咁我地就去左手邊落樓梯,行返去右手邊
就會見到呢條路啦,係第一個路口向左邊行(藍書包個到)


跟住去到第二個路口,就會見到指示牌,
咁就轉向左手邊行多幾步就到達Divana


其實由BTS行去,大約五六分鐘左右就會到


呢到好靚靚嫁♥♥
我建議大家唔好BOOK咁夜,天暗就影唔到靚園景







好靚靚♥


行去Spa條路仔,入面既姐姐見到我地,就會出黎接待
我地要係出面除鞋,由得放係地下然後進入室內


入面一樣是好靚靚的


坐係入面,頓時覺得好似公主:P




一坐下,就送上花茶


先comfirm booking,我們會做Aromatic Relaxing Massage 120mins
價錢:90mins /1,650THB,120mins /2,150 THB

去之前記得上網print定coupon,會有10% off (似乎不同時期推廣)
優惠價後是1,935THB 約HK$460位,我當然覺得值啦♥


店員會在我們手上滴上三種不同既香油,
根據自己既喜好告訴她,然後會再問一些相關問題,
例如:邊個部位唔按得?
邊個部位需要加強?大中小力度等等...


稍等一下,我地就穿上拖鞋


跟著美美姐姐走到房外,
先介紹負責按我們的按摩帥,然後進入雙人房換衣服


哈哈,呢間房是我之前做的那間





當準備好一切,就敲這個鐘鈴以表示可以進來




先簡單浸一下腳,簡單做一下磨砂
然後就開始推油啦



時間過得很快,兩小時已經過了,
好舒服,快要睡著的樣子,最後還會用熱毛巾按你的腰及背,
按完整個人好舒服,一身輕呢♥♥♥


我朋友先去沖身,而我在旁邊坐一下


她們真的很快手,話咁快間房執得七七八八
然後她們離開房間。


左邊是企缸,右邊是洗手間,
中間還有她們家的產品可以用




做完之後,我們先坐下休息
然後送上花茶及水果,今次是小菠蘿呢
好可愛喔♥




櫃上跟架上還有很多他們家的產品,
香薰油,護膚用品等


這家我都蠻推介大家去試一下,
平時平少少既推油兩小時都要差不多三百元港元,
這家四百幾元,係試得過!環境美美的,當然手勢也很好♥♥




Divana
http://www.divana-dvn.com/
 
是次療程屬自費,純個人分享 。

 

沒有留言:

發佈留言

熱門文章