2013年7月9日星期二

【醫美】好舒服 ♥ 本草養生薰蒸美療 ● MediSkin Place

其實由七月一日開始,我已經沒有返兼職,每次放工都好多藉口唔運動,所以今次狠狠地下決心放假減肥。暫時每天都有去運動及控制飲食,我要努力keep住呢個恆心!!!

而今日就去做了一個有助排毒、去水腫的療程。



▲ 來到荃灣分店的MediSkin Place,要做這個【經絡穴位按摩及本草養生薰蒸美療】


▲ 入房換上紙底底紙bra bra la ♬ ♪

首先有30分鐘的經絡穴位按摩,而我下身淋巴腺好塞,
  所以選擇主要做下身及轉做推淋巴。

  我的淋巴淋巴~酸痛 但我忍 (邊有推淋巴唔到丫? 這種痛當然是忍到)
  假如太痛,當然可以告訴body 師啦^^

  還有少少時間,body 師Joyce幫我推埋上身的淋巴喔 \(^▽^)/

▲30分鐘後,輪到本草養生薰蒸美療,這個就是要用的儀器。
▲ 哈哈,我好像比外星人捉左去做實驗咁(/‵Д′)/
▲ 這部儀器會在我肚上薰蒸30分鐘,是艾草,所以會嗅到淡淡艾味。
  以熱力薰蒸,同時透過紅外線照照,肚子好暖好暖很舒服。

這個薰蒸美療用在肚上,對子宮好好,可以改善經期不順、經痛等問題。
▲ 薰蒸期間,Joyce會間中來看看情況,以免過熱令我不舒服。

講真,total加埋60分鐘就係唔夠喉ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ)
推淋巴個到其實比我想像中無咁痛,而且Joyce好nice,好鍾意同姨姨傾計。

其後的薰蒸艾機,更舒服呢!肚子暖暖,淡淡的艾味,個人蠻喜歡的 ♥ ♥
間中我也會靜雞雞用手輕輕按摩肚子,個肚真係好舒服~好舒服,希望今晚有便便啦。



沒有留言:

發佈留言

熱門文章