2013年1月8日星期二

【試用】鎖色效果好crazy ● 絲絨唇膏 ♥ REVLON

REVLON 唇膏又黎啦!
繼上次既鎖色戀愛唇膏後,今次新推出持久鎖色絲絨唇膏
♥♥


REVLON ColorStay Ultimate Suede™ Lipstick 「持久鎖色絲絨唇膏」

●含有乳木果油、維他命E及蘆薈
●即時有效滋潤保濕,保持水潤光澤,同時防止乾紋及脫皮,如絲絨般光澤


持久鎖色絲絨唇膏 備有9種色調以供選擇

●  獨有的ColorStay™技術
無論是進食或工作一天後,顏色依舊自然飽滿,避免掉色及顏色不均的尷尬情況。



今次分別試用:
#001 Silhouette
#095 Finale
#075 Cruise Collection



先說說顏色:

#001 Silhouette
本身自己的唇色比較瘡白,而#001擦出黎偏粉銀色,淡淡的,偏自然色
看膏身以為係大粉紅色,以為跟"鎖色戀愛唇膏#015"差不多色,擦出黎有點失望
自然派的可以考慮這個#001


這個就是Just Bitten Kissable Lip Balm #015 ,2012年冬.每天都擦它的 ♥ ♥ ♥ ♥


#075 Cruise Collection
膏身是啡橙色,擦出來是偏紅的燈色,這枝配簡單既妝,一流!啜啜~


這樣看是紅色,但實際是比相片燈少少的。
最近,它是我每天上學必備的,出色得來不會令旁人反感彧難以接受的感覺

#095 Finale
紅唇熱烈就是這個,以前我是不接受紅唇,不知是時代還是什麼因素,開始接受了它。


紅唇令皮膚顯白,但呢枝我唔會隨時用,因為有種太艷感覺, 
怕返學出街嚇親人,哈哈~ 不過特別聚會/派對,我都仲會選擇它,夠艷夠吸引。


無錯,#075已經成為我新寵♥♥♥
♥ 持久鎖色絲絨唇膏,我真係由心底「哇」左兩次,第一次係一塗既時候,哇~真係好潤好柔滑,好輕易上色。第二次既時候,係我食完晚飯又飲過湯,竟然唇色仲係到,~無掉色 so crazy!當然係無左一開始的水潤感。


用紙巾是枺不掉,落妝要落兩轉咀,第一係因為紅色,其次係真係好上色

沒有留言:

發佈留言

熱門文章